سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
 
قبول پروژه های برنامه نویسی
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازدیدکننده گرامی ، خوش آمدید به سایت من . لطفا برای هرچه بهتر شدن مطالب این وب سایت ، ما را از نظرات و پیشنهادات خود آگاه سازید و به ما را در بهتر شدن کیفیت مطالب یاری کنید.
 
 
ساعت : 10:11 عصر
نویسنده : حانیه عظیمی
نظرات

عنوان کارآموزی: گزارش کارآموزی در یک شرکت بافندگی
محل کارآموزی: کارخانه بافندگی تابان یزد
دسته: نساجی 
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات: 107
________________________________________________________
بخشی از گزارش:
کارخانه بافندگی تابان در سال 1353 هجری شمسی تأسیس شد سهام کارخانه ابتدا به صورت شخصی و خصوصی بود ولی در طی زمان به علت مشکلاتی که دامن گیر اکثر کارخانجات نساجی و به طور کلی منابع نساجی کشور شد . مقداری از سهام کارخانه واگذار شد . سهام واگذار شده اکثرا توسط سازمان های دولتی خریده شد . به همین جهت در حال حاضر 51% از سهام کل کارخانه توسط بنیاد شهید صدوق خریداری شده و بقیه سهام که حدودا 49 % می باشد شخصی است. یکی از افتخاراتی که سالیان سال است کارخانه بافندگی تابان یزد به آن می بالد این است که ، کارخانه بافندگی تابان اولین کارخانه ای می باشد که در سطح ایران پتو اکریلیکی را تولید کرده است . قابل توجه است که محصولات این کارخانه دارای نشانه استاندارد ایران می باشد . 
محصولات :
محصولات تولیدی کارخانه شامل پتو و  روفرشی است که محصول عمده پتو می باشد . که حدود 1200 تخته در روز تولیدی کارخانه است . ایجاد تنوع و تغییر در محصولات تولیدی بستگی به نیاز و نظر مشتری و نیاز بازار است و هیچ عامل دیگری نقش در تغییرات آن ندارد . بازار فروش داخلی این کارخانه شامل شهرهای تبریز ، شیراز ، تهران ، اصفهان ، می باشد . و بازار فروش خارجی کشور افغانستان می باشد که لازم به ذکر است که اکثر محصولات کارخانه به همین کشور صادر می شود. 

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید



:: برچسب‌ها: گزارش کار آموزی