سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
 
قبول پروژه های برنامه نویسی
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازدیدکننده گرامی ، خوش آمدید به سایت من . لطفا برای هرچه بهتر شدن مطالب این وب سایت ، ما را از نظرات و پیشنهادات خود آگاه سازید و به ما را در بهتر شدن کیفیت مطالب یاری کنید.
 
 
ساعت : 9:29 عصر
نویسنده : حانیه عظیمی
نظرات
بررسی اثر تبلیغات و ترفیع قیمت بر ارزش ویژه برند

بررسی-اثر-تبلیغات-و-ترفیع-قیمت-بر-ارزش-ویژه-برند

مقاله مدیریت، چکیده: هدف از این پژوهش بررسی چگونگی تاثیرگذاری تبلیغات و نیز ترفیع قیمت بر روی ارزش ویژه برند بانک پاسارگاد شهر قم و ابعاد مختلف ان مانند کیفیت ادراک شده، تداعی برند، وفاداری به برند و در نهایت آگاهی از برند بوده است. نتایج حاصل از این بررسی نشان داده است که فعالیت های تبلیغاتی و ...

دانلود فایل



:: برچسب‌ها: مقاله



ساعت : 9:28 عصر
نویسنده : حانیه عظیمی
نظرات
بررسی عوامل تاثیرگذار در رویگردانی مشتریان یکی از اپراتورهای تلفن همراه با رویکرد داده کاوی

بررسی-عوامل-تاثیرگذار-در-رویگردانی-مشتریان-یکی-از-اپراتورهای-تلفن-همراه-با-رویکرد-داده-کاوی

مقاله مدیریت، چکیده: امروزه مهم ترین سرمایه هر سازمان مشتریان ان سازمان می باشد. طبق اصل پارتو 80 درصد از سود هر سازمان از 20 درصد مشتریان آن سازمان به دست می اید. این قانون بر اهمیت حفظ مشتریان و جلوگیری از رویگردانی مشتریان تاکید دارد. حفظ مشتریان سودآور در هر سازمان علاوه بر افزایش سود از طریق...

دانلود فایل



:: برچسب‌ها: مقاله



ساعت : 9:28 عصر
نویسنده : حانیه عظیمی
نظرات
مبانی نظری و ادبیات تحقیق ارزیابی عملکرد با استفاده از روش کارت امتیازی متوازن

مبانی-نظری-و-ادبیات-تحقیق-ارزیابی-عملکرد-با-استفاده-از-روش-کارت-امتیازی-متوازن

فصل 2 پایان نامه مدیریت، این فایل حاوی مطالب مربوط به ادبیات تحقیق ارزیابی عملکرد به روش کارت امتیازی متوازن می باشد که حاوی جدیدترین مطالب و منابع است.

دانلود فایل



:: برچسب‌ها: پایان نامه



ساعت : 9:27 عصر
نویسنده : حانیه عظیمی
نظرات
بررسی تاثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بر عملکرد مالی شرکتها

بررسی-تاثیر-مسئولیت-اجتماعی-شرکت-بر-عملکرد-مالی-شرکتها

مقاله مدیریت، چکیده: مفهوم مسئولیت اجتماعی شرکت در دهه اخیر به پارادایم غالب و مسلط در اداره شرکت ها تبدیل شده است. شرکتهای معتبر جهانی مسئولیت اجتماعی در برابر اجتماع را جزئی از استراتژی شرکتی خود می بینند چرا که اخیرا شرکتها درگیر چالش های جدی ناشی از رقابت بر سر منابع کمیاب شده اند. پژوهش حاضر..

دانلود فایل



:: برچسب‌ها: مقاله



طرح توجیهی تولید روغن سبوس برنج
نوشته شده در سه شنبه 93/2/30
ساعت : 9:26 عصر
نویسنده : حانیه عظیمی
نظرات
طرح توجیهی تولید روغن سبوس برنج

طرح-توجیهی-تولید-روغن-سبوس-برنج

مقدمه: روغن سبوس برنج (Rice Bran Oil) محصولی شگفت‌انگیز است که از پوسته خارجی و قهوه‌ای رنگ برنج که متفاوت از شلتوک است تهیه می‌شود. تنها 8 درصد از مقدار برنج آسیاب نشده را پوسته یا سبوس تشکیل می‌دهد، اما همین مقدار حاوی 15 تا 20 درصد روغن است. سایر اجزا تشکیل دهنده آن اسید اولئیک به مقدار ...

دانلود فایل



:: برچسب‌ها: طرح توجیهی



ساعت : 9:25 عصر
نویسنده : حانیه عظیمی
نظرات
آموزش گام به گام نرم افزار ادوب ایندیزاین (Adobe in Design)

آموزش-گام-به-گام-نرم-افزار-ادوب-ایندیزاین-(adobe-in-design)

در این فایل به صورت ساده و روان چگونگی کار با نرم افزار ادوب ایندیزاین (adobe in design) را در سطح مبتدی خواهید آموخت!

دانلود فایل





برنامه متلب طیف پاسخ زلزله
نوشته شده در سه شنبه 93/2/30
ساعت : 9:24 عصر
نویسنده : حانیه عظیمی
نظرات
برنامه متلب طیف پاسخ زلزله

برنامه-متلب-طیف-پاسخ-زلزله

چند برنامه که می توانند برای هر زلزله ای طیف پاسخ آن را رسم کنند.از برنامه متلب 2011 تا 2013 برای باز کردن فایل ها استفاده شود.

دانلود فایل





ساعت : 8:18 عصر
نویسنده : حانیه عظیمی
نظرات

عنوان انگلیسی مقاله: Impacts of Energy Storage in Distributed Power Generation: A Review
عنوان فارسی مقاله: بررسی اثرات ذخیره انرژی در مولد های توزیع برق.
دسته: برق
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 14
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
غالباً مولد های توزیع در قالب سیستم های تجدید پذیر تولید برق جهت تولید انرژی پاک استفاده می شوند، با این وجود ذخیره ی انرژی، به خاطرماهیت تناوبی و غیر قابل پیش بینی بودن این سیستم ها،  مورد استفاده واقع می شود تا از صحت وجود بار در هر زمان اطمینان حاصل شود. راه های ممکن بسیاری برای ذخیره انرژی وجود دارد که رایج ترین و البته برترین آنها از لحاظ تکنولوژی، باتری ها هستند که موضوع مورد بحث ما در این مقاله است. این مقاله به بررسی اهمیت و ضرورت باتری های موجود در سیستم های (دی جی) مخصوصاً سیستم های تجدید پذیر تولید برق می پردازد. این مقاله به انواع مختلف باتری اشاره دارداما تاکید بیشتر آن بر باتری های اسید سربی است. به منظورتبدیل باتری ها به سیستم های تجدیدپذیر انرژی، باید سیستم وذخیره سازی انرژی برای تست ضربه و همچنین بهینه سازی اندازه سیستم از لحاظ هزینه و بهره وری شبیه سازی شوند. از آن جا که باتری در این سیستم ها دارای اهمیت خاصی است، اطمینان از حداکثر طول عمرآن بسیار مهم است. بر این اساس از یک رگولاتور(کنترل کننده) استفاده می شود تا چرخه زمانی بارداری و بی باری باتری کنترل شود. در حال حاضر روش های بسیاری در طراحی باتری ها و همچنین تکنیک هایی برای کنترل شان در سیستم ها وجود دارد. ما در این مقاله به بعضی از این روش ها خواهیم پرداخت. 
کلیدواژه: انواع باتری، ذخیره سازی انرژی ، باتری اسید سربی، مولد توزیع، کنترل کننده باتری. 
1. مقدمه:
سیستم های تجدید پذیرتولید برق بیشتربا مفهوم مولدهای توزیع تولید برق کاربرد دارند. با نزدیک شدن به پایان ذخائر محدود سوخت فسیلی، بشر ناگزیرشد تا با استفاده ی کمتر ازآن ها به دنبال راه های بیشتری در تولید برق بدون استفاده ازاین ذخائر باشد. با توجه به اثرات نا محدود سوزاندن سوخت های فسیلی بر طبیعت، گام هایی به سمت روش های غیرمخرب  طبیعت برای تولید انرژی برداشته شد. این روش تولید برق مزایای بسیاری به خصوص برای مناطق دورافتاده که به علت فاصله به شبکه برق دسترسی نداشته و هزینه های توسعه آن بسیار بالاست، دارد.

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید



:: برچسب‌ها: مقاله



ساعت : 8:18 عصر
نویسنده : حانیه عظیمی
نظرات

عنوان انگلیسی مقاله: Home Built Laser Projector
عنوان فارسی مقاله: پروژکتور لیزری سینمای خانگی.
دسته: برق
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 18
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
به نظر من همه تاثیر لیزرها را در سکوهای نمایش، سالن رقص و جشن ها مشاهده کرده اند. دو دسته در ارتباط با تاثیر لیزر وجود دارد. یکی اثر پرتو می باشد، این مورد، پرتوهای لیزر را که در هوا سیر می کنند، به بیننده نشان می دهد. دومی اثر بر روی صفحه نمایش می باشد، این مورد تصاویر لیزری را که بر روی صفحه با جا به جایی نقاط لیزری ترسیم می گردند، نشان می دهد. مورد اول نسبت به دومی ترجیح داده می شود. اثر پرتو بسیار هیجان انگیز می باشد، به صورتی که بسیاری از نمایش های نور لیزری این مورد را نشان می دهد. تجهیزات لیزری که در نمایش های نور لیزری کار می کنند، به نام پروژکتور لیزری می باشند.
این موارد به عنوان پروژه های چالش انگیز برای برای ساخت پروژکتور لیزر با درجه بندی تخصصی می باشد. مهمترین جزء مورد استفاده در پروژکتورهای لیزری به نام واحد لیزری می باشند. لیزر He-Ne (هلیوم- نئون) در عصر امروزی مورد استفاده قرار می گیرد، لیزر گازی ترکیبی چند رنگی، در حال حاضر برای پروژکتورهای لیزری گران قیمت مورد استفاده قرار می گیرد و لیزرهای نیمه هادی به عنوان تجهیزات لیزری جدیدی می باشند که اخیرا مورد استفاده قرار گرفته اند. به هر حال واحد لیزری بسیار هزینه بردار بوده و لیزر گازی He-Ne (هلیوم- نئون) نمی تواند به طور مستقیم مدوله شود، به صورتی که نمی توانم در ارتباط با خرید واحد ایزر و مدولاتور تصممی بگیرم. در سه ماه اول سال 2004، مدول لیزری نیمه هادی قابل قبولی از کیوریستو دنشی خریداری شد و تصمیم را برای آغاز این پروژه که مدت ها در ذهن داشتم گرفتم.

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید



:: برچسب‌ها: مقاله



ساعت : 8:17 عصر
نویسنده : حانیه عظیمی
نظرات

عنوان انگلیسی مقاله: Generation Capacity Expansion in Liberalized Electricity Markets: A Stochastic MPEC Approach
عنوان فارسی مقاله: گسترش ظرفیت تولید در بازارهای آزاد برق.
دسته: برق
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 18
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
این مقاله به ارائه مدلی دو سطحی جهت کمک به شرکت های تولیدی در اتخاذ تصمیمات سرمایه گذاری در راستای بازاریابی برای ظرفیت تولید بلند مدت آنها، با در نظر گرفتن عدم قطعیت موجود در چگونگی سرمایه گذاری سایر شرکتهای تولیدی می پردازد. فرمولاسیون دو سطحی، جداسازی تصمیم گیری در مورد سرمایه گذاری و تولید را مجاز می دارد، همانگونه که اتخاذ تصمیمات سرمایه گذاری  شرکتهای سرمایه گذاری تولید [برق] منفرد، به عنوان سطح بالاتر و با هدف حداکثر کردن در آمد مورد انتظار در نظر گرفته می شود و تصمیم گیری در مورد تولید که توسط تمام شرکتها انجام می شود به عنوان سطح پایین تر در نظر گرفته می شود. سطح پایین تر، تعادل موجود در بازار انحصاری  را، از طریق فرمولاسون پاسخ قیمت تخمینی نشان می دهد که می تواند درجات مختلف رفتار بازار استراتژیک را، مانند رقابت کامل، انحصار کورنات (cournot) و حالتهای بین این دو (بینابین) را  به دست دهد .
[در این مقاله،] با جایگزینی سطح پایینتر با شرایط KKT  آن، مدل دو سطحی  به عنوان یک MPEC فرموله و به یک MILP  تبدیل و انتقال داده شده است. نتایج بدست آمده از مطالعه موردی (study case) ارائه و مورد بررسی قرار گرفته است.
مقدمه:
در نتیجه آزاد سازی بازارهای برق، عمل تصمیم گیری در مورد سرمایه گذاری  در زمینه ظرفیت تولید، نسبت به آنچه که پیش از این در یک چارچوب متمرکز انجام می‌گرفت، پیچیده تر شده است.  شرکت های تولید کننده [برق] هم اکنون در معرض سطوح بالاتر ریسک قرار داشته، لازم است که رفتار استراتژیک رقبای خود را در بازارهای ناقص بررسی، و از عهده عدم قطعیت های ناشی از تصمیم گیریهای تنظیمی، قیمت های سوخت، تقاضا، رفتار رقابتی در بازار برق، و میزان آب جاری برآیند. در چارچوب های تنظیمی، از آنجا که تصمیم گیریهای مربوط به توسعه  ظرفیت تولید معمولا توسط یک برنامه ریزی مرکزی صورت می گیرد، پیشبینی آنها ساده تر و در نتیجه با ثبات تر است. تکنیکهای اصلی جهت مدل کردن این نوع تصمیمات، روش های تصمیم گیری چند ضابطه ای [1] است که اغلب به یک مسئله مینیمم سازی کاهش می یابد. برای مطالعه جزییات بیشتر می توان به مرجع [2] مراجعه کرد.

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید



:: برچسب‌ها: مقاله